Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan ILP LABUAN JAN Sehingga JUN 2019

BIL Piagam Pelanggan Bahagian Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
1 Mengesahkan penerimaan aduan displin dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. Kaunselor 8 8
100%
2 Membayar elaun saku bulanan kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb bulan berikutnya.

Pentadbiran

6 6 100%
3 Mewar-warkan dan Menghebahkan keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. UPP Tidak Berkaitan

Untuk Sesi 1/2019, Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan & Persijilan BELUM MENGELUARKAN KEPUTUSAN SECARA RASMI LAGI-HARAP MAKLUM

Maklumat lanjut boleh dilawati ke 

http://apps.jtm.gov.my/

examiljtm/semak.php 

100%
4 Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit.

Pentadbiran

3 3 100%

Gallery_Video

Di Mana Kami?

Institut Latihan Perindustrian Labuan
Jabatan Tenaga Manusia
Kementerian Sumber Manusia
Jalan Mohamad Salleh
87018 Labuan
Wilayah Persekutuan Labuan
MALAYSIA

Tel:087-414911 atau 087-417745
Fax:087-422500

Aduan / Maklumbalas
Pertanyaan / Cadangan

Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox 33.++ ,Internet Explore 10.0++, Safari, Opera dengan resolusi skrin 1280 x 768.

Adobe Flash Player mungkin diperlukan untuk melihat aplikasi tertentu dalam portal ini.