Penafian : Pihak Institut tidak akan bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan/kerugian yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini.

 

Malay Chinese (Simplified) English Hindi

Pencapaian Piagam Pelanggan

Pencapaian Piagam Pelanggan ILP LABUAN JANUARI Sehingga OCT 2022

BIL Piagam Pelanggan Bahagian Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Peratus Pencapaian
1 Mengesahkan penerimaan aduan displin dalam tempoh 24 jam dan memberi maklumbalas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. Kaunselor 88 88 100%
2 Membayar elaun saku bulanan kepada pelajar yang layak selewat-lewatnya 10hb bulan berikutnya.

Pentadbiran

3,581 3,581 95%
3 Mewar-warkan dan Menghebahkan keputusan peperiksaan pelajar pada setiap semester dalam masa 2 minggu selepas tarikh akhir mesyuarat jawatankuasa kecil peperiksaan dan persijilan. UPP Tidak Berkaitan

Untuk Sesi 2/2021, Mesyuarat Jawatankuasa Peperiksaan & Persijilan BELUM MENGELUARKAN KEPUTUSAN SECARA RASMI LAGI-HARAP MAKLUM

Maklumat lanjut boleh dilawati ke 

http://apps.jtm.gov.my/

examiljtm/semak.php 

100%
4 Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit.

Pentadbiran

TERCAPAI TERCAPAI 100%

Gallery_Video

Di Mana Kami?

Institut Latihan Perindustrian Labuan
Jabatan Tenaga Manusia
Kementerian Sumber Manusia
Jalan Mohamad Salleh
87018 Labuan
Wilayah Persekutuan Labuan
MALAYSIA

Tel:087-414911 atau 087-417745
Fax:087-422500

Aduan / Maklumbalas
Pertanyaan / Cadangan

Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox 33.++ ,Internet Explore 10.0++, Safari, Opera dengan resolusi skrin 1280 x 768.

Adobe Flash Player mungkin diperlukan untuk melihat aplikasi tertentu dalam portal ini.